Chewable-C Plus™ bagus untuk gusi dan gigi dan menyokong keseluruhan untuk sihat

Gigi, gusi penting tuan puan. Perlu sihat! Produk yang memahami tentang ini - Chewable-C PlusTM  

ALAMI SEMULA NIKMAT KESIHATAN. NUTRIEN YANG BETUL MEMAINKAN PERANAN PENTING UNTUK KESELURUHAN KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN.

Vitamin C memainkan peranan penting dalam menyokong kesihatan keseluruhan termasuk kesihatan gigi, gusi dan secara umumya, semua yang membentuk tubuh anda. Chewable-C PlusTM sesuai untuk individu yang mengalami kesukaran menelan tablet atau tidak makan makanan yang kaya dengan vitamin C secukupnya.*

Saranan Penggunaan: Untuk orang dewasa, ambil 1 tablet sekali sehari dengan makanan.

Buat Belian Hari Ini
Tempah Sekarang
Insha-Allah terasa kesan baiknya


TAHUKAH ANDA?


Bioflavonoid, atau flavonoid, tergolong dalam kumpulan antioksida yang luas. Ia merupakan sebatian yang dijumpa banyak dalam pulpa dan kulit buah-buahan sitrus. Bioflavonoid secara lazimnya mempunyai hubungan rapat dengan vitamin C dan sering digunakan bersama untuk meningkatkan kesihatan keseluruhan.


VITAMIN C + BIOFLAVONOIDS


Penyelidikan menunjukkan bahawa vitamin C dan bioflavonoid mempunyai kesan pelengkap, menjadikannya lebih berkesan apabila diambil bersama. Nutrien ini membantu mengekalkan kesihatan dan memainkan peranan penting dalam pertumbuhan, perkembangan dan fungsi antioksidan tubuh badan kita.


BIOFLAVONOIDS


Keluarga sebatian yang terdapat secara semula jadi di dalam tumbuhan.

Meningkatkan keberkesanan Vitamin C.


Penyerapan terbaik dari buah-buahan, sayursayuran dan herba dalam bentuk mentah.

VITAMIN C dalam bentuk yang boleh dikunyah sesuai untuk mereka yang ingin menikmati rasa segar. Bawa ia bersama anda di dalam beg dan masukkan ke dalam mulut untuk menikmati kebaikan buah sitrus, pada bila-bila masa, di mana sahaja!


Flavonoid terbaik berasal dari lapisan dalaman kulit buah sitrus seperti lemon, oren, dan limau gedang.


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplemen.
KKLIU 2149/2019 - Sah sehingga 31 Dis 2021 (Mukasurat 1/3) MAL18016062NC

Share:

Translate

Hubungi Saya

Total Pageviews

Popular Posts

Blog Archive

Blog Archive

Recent Posts